Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 1 до наказу в.о.керівника апарату Рокитнянського районного суду Київської області 09.07.2024 р. № 14 |
УМОВИ
проведення співбесіди
на зайняття посади державної служби категорії «В» - старшого секретаря Рокитнянського районного суду Київської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Комплексна організація та забезпечення належної роботи канцелярії суду. Організація прийому, реєстрація та розподіл кореспонденції в АС ДС КП "Д-3", що надійшла до суду через "Електронний суд", офіційну електронну пошту та особистого звернення громадян. Здійснення контролю за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, внесення відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи, систематично інформує голову суду та керівника апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. Забезпечення якісного складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідальність за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення. Ведення первинного обліку документів та матеріалів в АС ДС КП "Д-3". Ведення номенклатурних справ суду. Ведення первинного обліку документів та матеріалів в АСДС КП «Д-3» . Ведення номенклатурних справ суду Приймання та реєстрація клопотань, заяв та позовів які надходять єдиною судовою інфор- маційно-телекомунікаційною системою «Електронний суд». Складання актів щодо невідповідності вкладень до позовних заяв, клопотань в АСДС КП «Д-3». Здійснення контролю за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання. Здійснення контролю за веденням контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень. Контроль відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. Участь в складанні звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку. Проведення перевірок відповідності документів у судових справах опису справи. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав, Проводить навчання з працівниками канцелярії суду. Здійснює контроль за веденням обліково-статистичних карток в електронному вигляді в АСДС КП «Д-3». Координує роботу архіву суду, надає методичну та практичну допомогу працівникам архіву суду. Виконує інші обов’язки, які передбачені Інструкцією з діловодства суду. Ознайомлює учасників процесу з матеріалами кримінального провадження, які перебувають в канцелярії суду. Виконує обов’язки працівників канцелярії суду в разі їхньої відсутності .
|
|
Умови оплати праці |
1. Посадовий оклад – 9 880,00 гривень відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік». 2. Надбавки, доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
на період дії воєнного стану в Україні та до завершення конкурсного відбору після скасування військового стану. Для осіб, які досягли 65-річного віку строк призначення встановлюється відповідно до пункту 4 частини 2 статті 34 Закону України «Про державну службу». |
|
Перелік інформації, необхідної для участі в співбесіді, та строк її подання |
1) заява про участь у співбесіді із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (зі змінами); 2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови. Державні службовці державного органу, в якому проводиться співбесіда, які бажають взяти участь у співбесіді, подають лише заяву про участь у співбесіді. |
|
|
|
|
Дата і час початку проведення тестування кандидатів.
Місце або спосіб проведення тестування.
|
10 липня 2024 року о 11 год.00 хв.
Селище Рокитне, вул. Заводська, 11,Київська область, зал № 3, (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Полив’ян Світлана тел. (04562) 5-11-53 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта відповідного професійного спрямування. |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи. |
3. |
Володіння державною мовою |
Рівень вільного володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Командна робота та взаємодія |
- готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей |
2. |
Стресостійкість |
- уміння розуміти та управляти своїми емоціями; - здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики |
3. |
Тактовність та повага до інших точок зору |
- толерантне, ввічливе та шанобливе ставлення до людей |
4. |
Досягнення результатів |
- здатність до чіткого бачення результату діяльності; - вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; - вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
5. |
Доброчесність |
- здатність дотримуватись правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості |
6. |
Самоорганізація і самостійність в роботі |
- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання |
7. |
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків; - вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; - здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; - вміння використовувати електронні ресурси, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП) |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства |
2. |
Знання законодавства у сфері |
Знання: Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджена наказом Державної судової адміністрації України 20 серпня 2019 року № 814; Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 |